Rachel Weisz nową gwiazdą w kampanii reklamowej perfum Jasmin Noir marki Bvlgari

    komentarze 0   czytano 135

Bohaterką najnowszej, sierpniowej kampanii reklamowej perfum Jasmin Noir została Rachel Weisz. Zapach ten uosabia istotę prestiżu i luksusu marki.


Cenny, biały i nieskazitelny Jasmin Noir w swej nowej odsłonie ukazuje się jako tajemniczy kwiat o wielu akcentach: enigmatycznym, delikatnym i niesamowicie zmysłowym. Bardzo delikatna i świeża woń kwiatu jaśminu o poranku, w ciągu dnia staje się coraz mocniejsza aż do zachodu słońca, by wieczorem osiągnąć kulminację intensywności.

Rachel Weisz, aktorka filmowa i teatralna, laureatka Oscara i Złotego Globu uosabia styl kobiety Jasmin Noir – nowoczesnej, ale pełnej uroku i zmysłowości.

Bvlgari konsekwentnie promuje swoje zapachy poprzez nawiązanie współpracy reklamowej z gwiazdami. Twarzą ostatnio wprowadzonych perfum Mon Jasmin Noir jest Kirsten Dunst. Marka współpracowała również z Kate Moss, Laetitia Casta, Julian Moore.

Fotografiami do najnowszej kampanii reklamowej zajęli się Mert Alas i Marcus Piggott. Rachel Weisz jest ubrana jedynie w biżuterię Bvgari, przytula się do lwa i flakonu perfum Jasmin Noir. Lew to symbol marki – szlachetności i dostojeństwa. Jej uroda, pieszczona przez miękkie, złote światło, przedstawia niezwykle intrygującą kobiecość. Jej spojrzenie jest połączeniem niewinności i pasji.

Kampania reklamowa:
Miejsce: Pasadena, Los Angeles
Stylistka: Julia Von Boehm
Scenograf: Thomas Thurnauer

Różnica pomiędzy Wodą Perfumowaną i Wodą Toaletową ukryta jest w samym wyjątkowym jaśminie – w jego intensywności i barwie zapachu podczas dnia i w nocy.

Woda Perfumowana
Zwodniczy kwiat jaśminu, który nocą uwalnia głęboki i zmysłowy zapach.

Zielone Soki i Płatki Gardenii
Jaśmin Sambac Absolute, Satynowy Olejek Migdałowy
Cudowne Drzewo, Lukrecja, Tonka Bean

Woda Toaletowa
Transparentny i nieskazitelnie czysty kwiat jaśminu, który o świecie roztacza wokół siebie delikatną mgiełkę kuszącego zapachu.

Musujące Zielone Soki, Płatki Gardenii, Kwiaty Lotosu
Jaśmin Sambac Absolute, Satynowy Olejek Migdałowy
Cudowne Drzewo, Białe Piżmo, Tonka Bean

Niesamowicie delikatny i świeży zapach białego jaśminu zamknięty eleganckim przezroczystym korkiem.

SUGEROWANA CENA DETALICZNA BRUTTO:

WODA PERFUMOWANA
30 ml / 229 zł
50ml / 316 zł
100ml / 468 zł

WODA TOALETOWA
50ml / 299 zł
100ml / 428 zł

Bvlgari to jedna z najbardziej znanych jubilersko – zegarmistrzowskich oraz perfumeryjnych marek na świecie.

Stworzona przez złotnika Sotirio Bvlgari, emigranta z Grecji, który w 1879 roku założył swój pierwszy salon jubilerski w Rzymie przy luksusowej ulicy via Sistina. Marka od razu osiągnęła sukces, dzięki oryginalnemu stylowi, ornamentom, kolorowym kamieniom szlachetnym i charakterystycznemu wzornictwu biżuterii, którego inspiracje stanowił grecki i rzymski styl klasyczny.

W 1990 marka wprowadza zapachy. W swoim portfolio posiada zarówno damskie – klasyczne takie jak Pour Femme, Rose Essentiele i Jasmin Noir oraz linie nowoczesne jak Omnia. W 2011 zostaje zaprezentowany nowy zapach Mon Jasmin Noir. Zapachy męskie marki to klasyczne Pour Homme, Pour Homme Soir; o charakterze sportowym: Aqua i Aqua Marine i nowy zapach męski Bvlgari Man.

Marka Bvlgari może się poszczycić się współpracą z celebrytami, którzy stali się ambasadorami kampanii reklamowych, jak choćby Kate Moss, Laetitia Casta, Julian Moore, Kirsten Dunst czy obecna twarz męskiego zapachu Bvlgari Man – Clive Owen.

Obecnie marka Bvlgari posiada butiki na całym świecie: w Nowym Jorku, Paryżu, Genewie, Monte Carlo i wielu innych. Firmuje swoim logo zarówno biżuterię, luksusowe zegarki, torby, okulary jak i zapachy.

Wyłącznym dystrybutorem zapachów Bvlgari w Polsce jest firma Optimum Distribution Sp. z o.o.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.6/10 (5 votes cast)
Rachel Weisz nową gwiazdą w kampanii reklamowej perfum Jasmin Noir marki Bvlgari, 9.6 out of 10 based on 5 ratings

PODOBNE ARTYKUŁY
SOCIAL
NAJNOWSZE
skóra wrażliwa

Pielęgnacja skóry wrażliwej

  komentarze 5
PRACA
COSMOTEST - recenzje kosmetyków