Dobra Forma w samą porę

    komentarze 0   czytano 0

Jeśli przez cały rok nie uprawialiśmy sportu, to zbudowanie super sylwetki w miesiąc lub dwa może okazać się karkołomnym zadaniem, ale nie jest to niemożliwe. Jak ćwiczyć, by szybko zobaczyć efekty i co może pomóc nam w budowaniu dobrej Formy na lato – podpowiada Magdalena Szwed, menadżer fitness z Centrum Fitness Fabryka Formy.



Dieta, pierwszym krokiem do sukcesu

Rozpoczynając trening musimy pamiętać o tym, jak ważna dla naszego zdrowia i sylwetki jest odpowiednio zbilansowana dieta. Jeżeli już za kilka tygodni chcemy pokazać na plaży swoje umięśnione ciało, nasz dzień powinien zaczynać się od pełnowartościowego śniadania, które stanowić ma około 20-30 proc. spożywanych w ciągu dnia kalorii. Drugim elementem, o którym nie możemy zapominać, jest picie około 2 litrów napojów dziennie, w tym wody niegazowanej, herbat ziołowych i zdrowych naturalnie mętnych soków. Posiłki powinniśmy spożywać regularnie, co pozwoli nam uniknąć napadów głodu, które najczęściej pojawiają się wieczorami. Jeżeli w ciągu dnia decydujemy się na przekąski, to jedzmy orzechy, żurawinę, wafelki ryżowe czy jogurt naturalny z owocami, a słodkie batoniki i napoje omijajmy z daleka. Dodatkowo powinniśmy pamiętać, by nie jeść w pośpiechu i urozmaicać swoje menu, ponieważ nudna i monotonna dieta zniechęca.

Profesjonalne wsparcie

Trening, który ma poprawić naszą formę przed wakacjami, powinien być intensywny i angażować wszystkie partie mięśniowe oraz maksymalnie przyspieszać proces spalania tłuszczu. Jazda na rolkach, bieganie czy pływanie to dobry sposób na spalenie zbędnych kilogramów, jednak musimy pamiętać, że bardzo ważne są ćwiczenia wzmacniające, które stymulują pracę włókien mięśniowych oraz potęgują wydzielanie hormonów anabolicznych. Dla osób, które lubią zajęcia grupowe dobrym rozwiązaniem będzie aerobic, step lub popularna Zumba – czyli latynoskie rytmy połączone z tańcem i aerobikiem. Taki wysiłek może okazać się nie tylko świetną zabawą, ale też skuteczną metodą na zgubienie zbędnych kilogramów. Nieocenioną pomocą dla osób, które chcą poprawić swój wygląd w krótkim czasie będzie współpraca z trenerem personalnym. Pomoże on odpowiednio ułożyć rodzaj i częstotliwość treningów, a także dostosuje ćwiczenia od celu, jaki sobie założyliśmy. Wspólny trening nie tylko poprawi jego efektywność, ale także, co najważniejsze, zmobilizuje nas i zmotywuje do działania.

Technika na straży formy

Oprócz tradycyjnych treningów coraz popularniejsze stają się nowoczesne rozwiązania pozwalające osiągnąć wymarzone efekty w krótkim czasie. Jedną z najnowocześniejszych technologii jest EMS, czyli Electro Muscle Stimulation. Zabieg ten, dzięki impulsom elektrycznym jednocześnie pobudza mięśnie antagonistyczne, czyli zginacze i prostowniki, oraz mięśnie synergistyczne, współdziałające przy wykonywaniu tego samego ruchu. Trening iMpulse 30 (EMS) umożliwia poprawę wyglądu całej sylwetki, skracając tym samym jego czas do maksimum. Dodatkowo modeluje on sylwetkę i korzystnie wpływa na jędrność ciała.
Drugą innowacyjną metodą jest program Slim Belly, który pomaga w spalaniu tłuszczu, zmniejszeniu obwodu brzucha, a także korzystnie wpływa na jędrność naszej skóry i jej wygląd. W ciągu czterech tygodni korzystania z tego urządzenia, możemy schudnąć nawet o dwa rozmiary. Jednak korzystając z tego typu rozwiązań musimy pamiętać, że najlepsze efekty przynosi łączenie nowoczesnych metod z tradycyjnym treningiem.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

PODOBNE ARTYKUŁY
SOCIAL
NAJNOWSZE
skóra wrażliwa

Pielęgnacja skóry wrażliwej

  komentarze 5
PRACA
COSMOTEST - recenzje kosmetyków